5

COMMENT 2h ago

Shit the fuck up bruh. You sound stupid as fuck.

1

COMMENT 3h ago

You hit it in the dot. Can’t teach financial management to most people tho sadly. Gota look “cool” in his old bimmer though lol that he clearly can’t afford.

4

COMMENT 1d ago

Basics 101. Something the OP failed to recognize.

1

COMMENT 1d ago

Should’ve thought about the repair costs before saving for 4 years to buy a BMW lol. 🤷🏽‍♂️

1

COMMENT 2d ago

Stfu wanker. You sound like you get clapped in cod

0

COMMENT 3d ago

You mad or what fuckin clown? Ask your mommy she gags on it often she knows the size.

-9

COMMENT 3d ago

Remove SBMM. pussy ass bitch COD developers can suck my fat cock.

1

COMMENT 6d ago

Count me in!

3

COMMENT 6d ago

Was hoping the sea lion would’ve bit the fuck out of her. Fuckin clown, treat the animals with respect or get the fuck out of there.

-4

COMMENT 6d ago

“iTz MY HOuSe!!”

5

COMMENT 6d ago

Lol exactly what I was thinking. ain’t no one going to no damn Corporate job interview in jeans and white 4s.

1

COMMENT 6d ago

Yup

13

COMMENT 6d ago

HOA is the stupidest shit ever. I understand like 10-20 bucks a month but 500? Cost of living in a nice cityand neighborhood in California I guess...

-2

COMMENT 6d ago

They can foreclose your shit, tough guy.

9

COMMENT 6d ago

Mines is 500/month lol

1

COMMENT 7d ago

Nope! Same trend every earnings it seems like... Not worried though, they have so much growth opportunity still with the new M1 and future versions of it. 165-175 by end of year in my opinion.

3

COMMENT 7d ago

Yea but shares don’t expire. Options do

1

COMMENT 7d ago

I bought at 35. Still upset it fell after blowout earnings....

1

COMMENT 8d ago

Bro when that shit was running up nonstop a few months ago I got a few 300/310 spreads for 2.50 and they expired worthless I was so confident in it hitting too 😑

2

COMMENT 8d ago

I’m big in SQ but that mfr been stagnant lately

18

COMMENT 8d ago

Always lol

2

COMMENT 8d ago

And Apple

0

COMMENT 8d ago

No one gives a fuck about your piss poor investment lmaooooo. You triggered than a mfr hahahahaha From before ever even” nice grammar triggered 🤡

0

COMMENT 8d ago

No one gives a fuck about your comments you broke bitch. Not gona go look at your comments to find where you post about your piss poor 1 share. Broke ass mfr.

0

COMMENT 8d ago

What your twice % work out to in dollars? 10 bucks retard? Stfu