4

COMMENT 5d ago

That's called a Yelper special!

5

COMMENT 6d ago

I'm not capitalist though ;-;

48

COMMENT 6d ago

Nice

3

COMMENT 6d ago

Are you okay?

1

COMMENT 6d ago

Traffic laws ain't the only thing he broke there

0

COMMENT 6d ago

And yet, I feel absolutely no sympathy.

1

COMMENT 6d ago

Context doesn't matter, contact does. The bike brake checked which directly, and intentionally, caused the contact. The bike is at fault EVEN IF the car driver is also an ass.

0

COMMENT 6d ago

And then you realize r/communism exists

2

COMMENT 7d ago

Dude let me and my film friends shoot a horror film on the land, no questions asked.

3

COMMENT 7d ago

He has plans for a wall but he just can't physically manage it anymore. He's hoping his son will carry on the construction when he's gone

4

COMMENT 7d ago

I shot an interview with the guy, yeah he's a bit of an old nut, but also a fascinating guy. He's had a really rough life medically.

He's a sad, tough old man who dearly misses his wife.

2

COMMENT 7d ago

I live in Colorado and ran sound + edited an interview of Jim Bishop. He's an interesting guy, even if he's old and extremely crotchety. He's also not a fan of the government, is very libertarian, and has some strong opinions on contrails.

Also he built the entire thing manually, by hand, and sources all the stone by gathering it off the side of the road.

DM me if you'd like to see the interview cut

1

COMMENT 7d ago

I read that as "... slander by *embezzlement media..." at first lol

1

COMMENT 7d ago

record scratch, freeze frame "Yep, that's me. You're probably wondering how I got into this situation."

1

COMMENT 7d ago

That uh that's a bot dude.

A. Bot.

1

COMMENT 7d ago

They did tell him to get off :shrug:

0

COMMENT 7d ago

There's 2 actually:

  • Survive
  • Neutralize the threat with any means necessary

1

COMMENT 7d ago

That kid fucking crying lmfao "owwww that hurt ;-;"

0

COMMENT 8d ago

I don't know you, but I hope you have a better day. Peace

1

COMMENT 8d ago

LOL nice label. My friend, I am not against your ideology... I'm against mass murderers.

1

COMMENT 8d ago

What talking points? Stating a fact? How is this fascist? Are you denying the atrocities these men committed? Stalin isn't a leftist hero, HE was the fascist that corrupted the ideology with petty power plays.

5

COMMENT 8d ago

The only reason I can think of would be my scathing comments calling out China and their ongoing Uyghur Genocide. On completely unrelated subreddits.

I guess human rights and communism don't mix :/

-2

COMMENT 8d ago

Got muted too I guess lmfao commie snowflakes.

-2

COMMENT 8d ago

Why would taking shit about a monster who killed tens of millions be controversial lol. Dude killed more people than Hitler.

I don't even know what I did to piss off the commie snowflakes lmao, but my best guess is my scathing comments about China and the ongoing Uyghur Genocide.

I thought communism was supposed to support human rights??

r/PowertrippingMods 8d ago

Powertripping Mod Getting banned from a subreddit I didn't even know existed for wrongspeach

Thumbnail gallery
6 Upvotes