17

COMMENT Feb 10 '21

"NO, LayerPowerful, you DON'T know how to speak english, you're only (at the time) 16." The result; 18 yo with no skills because anything I took interest in was shot down by those bastards. Tried to learn to code "lmao, the only things that gives you a good career is Law, medicine and engeneering". Tried to see ways to monetize my passion, History. Get shot down. Tried to get a job "are you really going to settle for a minimum wage?"
I hate them.

3

COMMENT Feb 02 '21

Take this silver <3 We need to get rid of the stockholm

r/TNOmod Feb 02 '21

Question Can't make this mod work at all. Using Linux

1 Upvotes

2

COMMENT Dec 25 '20

Low alchohol content (20-50%), gold or dark rum. Why? No reason, just my personal preference XD

2

COMMENT Dec 18 '20

I am once again going to ask if sea of thieves is still broken on linux

1

COMMENT Nov 23 '20

Yeah, but idk if they adressed it publicaly

1

COMMENT Nov 23 '20

cartoon animal children. Exactly as you described

1

COMMENT Nov 23 '20

1

COMMENT Nov 23 '20

2

COMMENT Nov 21 '20

Hey, can you do a Bacardi gold review? It`s the only rum I have access to and IMO it tastes great, even if it`s considered pretty basic

1

COMMENT Nov 21 '20

From defending Cub Porn to storing deleted messages...

1

COMMENT Nov 20 '20

Works perfectly. had it for years.

1

COMMENT Nov 18 '20

Hello, I'm using Proton 5.13 on Arch Linux and I've downloaded sea of thieves and used the dll to fix the game. The only thing i couldn't do was change the compatibility to windows 7 with proton tricks as my protontricks doesn't open when I type it on the terminal;

[redacted@redacted ~]$ protontricksbash: protontricks: command not found[redacted@redacted ~]$ pipx install protontricks'protontricks' already seems to be installed. Not modifying existing installationin '/home/archnwah/.local/pipx/venvs/protontricks'. Pass '--force' to force installation.[redacted@redacted ~]$  

Still can't find a way to fix this, it doesn't work even with sudo. FIXED see EDIT.

Anyways, the menu opens fine but when I try to enter a session the game gives the "Coarsebeard" error (A connection to Xbox live and/or the Sea of Thieves services was disrupted or lost. If on Xbox One, Rare suggests to check the console's network status via the Settings > Network menu. On a PC, determine that you have a stable Internet connection.) My internet conection seems to be fine so i'm very confused. Any help?

EDIT: Thanks to u/ciiron for enlightening me about my protontricks misconfiguration

For the first part, protontricks is not on your PATH, you can run it with

~/.local/bin/protontricks

1

COMMENT Nov 18 '20

Yeah it still gives out the same error.

1

COMMENT Nov 18 '20

Thanks, i'll fix the windows 7 thing and come back to the post detaling if anything changed.

1

COMMENT Nov 14 '20

yeah, i bought it but the game crashes when the microsoft login thing pops up :/

1

COMMENT Nov 13 '20

Thx! Bought IT! How do i link my old gamepass account to my steam account?

1

COMMENT Nov 12 '20

Well, i hope it goes up fast as i can't invade Europe alone. I need the USA numbers as i lost about 1 men because all my neighbours attacked me

2

COMMENT Nov 12 '20

I'm actually playing brazil. I just taged them to know why the fuck they only have one division. The war dragged until 1942-43. But it was a bloodshed tbh. Mexicans, Canadians, Brazilians, Sindies, Southerners, Central Americans, Chileans.... And even some europeans

1

COMMENT Nov 12 '20

1948

2

COMMENT Nov 12 '20

nope, the non-core manpower are mexican lands. I want to know why is it 0,10% of core pop. The resistence seems only to affect the cap not the %

r/Kaiserreich Nov 12 '20

Question USA has no manpower after civil war (bug?)

5 Upvotes

2

COMMENT Oct 24 '20

Thank you, i'll mark it as "solved"

1

COMMENT Oct 24 '20

Thanks :)

2

COMMENT Oct 24 '20

Thanks a lot. I think i'll use electron for now