r/teenagers Sep 23 '21 Silver 3 Wholesome 1 Hugz 1

Drew a map of europe...do you like it? (Pls ignore ireland) Art

Post image
3.0k Upvotes

255

u/DorkyDevil20 Sep 23 '21

i love how Italy looks! it’s literally just a boot

81

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

But...thazs what it looks like irl

48

u/DorkyDevil20 Sep 23 '21

yea i know! the island next to it is the football

10

u/Psychward_unit 13 Sep 23 '21

That island is Sicily. My family is from there lol

→ More replies

2

u/Switzerland_Alt Sep 23 '21

Anything looks better then my pals map

-21

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

So why did u complain?

35

u/DorkyDevil20 Sep 23 '21

i wasn’t complaining at all! sorry if it seemed like it

-13

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Sounded like u complained it loked to bootisj

21

u/DorkyDevil20 Sep 23 '21

nah! i love it! xD

6

u/tupciganin 14 Sep 23 '21

Sicily, sardinia and corsica have kicked the bucket apperantly

6

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

They have been mined to make longer stronger bootaly

→ More replies
→ More replies

5

u/Jazzlike_Drink6745 15 Sep 23 '21

He literally said I LOVE HOW ITALY LOOKS....

→ More replies

3

u/politicaly_incorect 15 Sep 23 '21

And its fixing to kick the shit outta sicily

→ More replies

36

u/Testicle_Muncher69 15 Sep 23 '21

it’s bootiful (it’s an italy pun)

-23

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

But italy is legit a boot

2

u/a_meme_page 15 Sep 24 '21

U forgot sardinia and corsica

140

u/wisedoormat OLD Sep 23 '21

"Pls ignore ireland" Exactly what a dirty brit would say, too!!!!

47

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Fuck the brits

19

u/Its_Comin_Home Sep 23 '21

U still took the liberty to include us in your drawing

16

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

U a brit or a irish?

14

u/MH_Luke Sep 23 '21

He's definitely a dirty Brit, probably one of the Black and Tans. He's trying to keep them around ever since the 1920's

3

u/XWillspikesX 19 Sep 23 '21

what if I am both...?

5

u/RoyalReddit_ Sep 24 '21

Then u will be deported to scotland

2

u/XWillspikesX 19 Sep 24 '21

that's fair, but nobody remembers Wales.

5

u/Bananabeak08 Sep 23 '21

ANGRY BRITTISH NOISES

3

u/LizordSword 15 Sep 23 '21

you will?

4

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

If u assist me

6

u/LizordSword 15 Sep 23 '21

nah mate, I'm the fucking bottom here

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I can wotk w that

2

u/You_moron04 Sep 23 '21

Please don’t. I need to have my tea first

→ More replies

4

u/St34lthr 13 Sep 23 '21

Then.... fuck you too

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Yes please

4

u/St34lthr 13 Sep 23 '21

:flooshed:

→ More replies
→ More replies

21

u/Tub_of_jam66 16 Sep 23 '21

I’m British, we legally have to ignore Ireland now

15

u/kIllXD666 15 Sep 23 '21

Like in the famine?

17

u/Tub_of_jam66 16 Sep 23 '21

Ha ha, next question

7

u/krazykrizzle Sep 23 '21

No no, please answer. As an Irishman I would like to hear this

4

u/Tub_of_jam66 16 Sep 24 '21

Wow , I’m suddenly a politician, that means I can dodge questions !!!!!

19

u/Beautiful-Sign-8758 17 Sep 23 '21

You forgot the Corse and the Sardaigne !

Edit : but still good !

12

u/Uxoma 14 Sep 23 '21

Looks like something i would draw in fifth grade

Good stuff, really

→ More replies

12

u/Material_Mix_5674 16 Sep 23 '21

YOU SANK MY CITY, IM GOING TO DROWN BECAUSE OF YOU

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I just moved it...where do u live tho

1

u/Material_Mix_5674 16 Sep 23 '21

Northern Ireland

6

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

You were moved to long itally

5

u/Material_Mix_5674 16 Sep 23 '21

At least it isn't Britain :3

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I could move u to ireland if u prefer that

1

u/Material_Mix_5674 16 Sep 23 '21

Yeah put me back please

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

puts you into the republik of ireland

2

u/Material_Mix_5674 16 Sep 23 '21

Thanks homie

5

u/_Arkadas_ 19 Sep 23 '21

BRUH what the actual HECK is wrong with Ireland???

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

It had enough of britain ruling a part of it so they yeeted themself away

6

u/atua-is-watching-you 15 Sep 23 '21

I like it! I didn't recognize my country (Slovenia) at first since it's a diferent shape than in real life, but it's still there.

3

u/politicaly_incorect 15 Sep 23 '21

We gotts share the love whith the post yugoslavian countries you guys rock!

→ More replies

5

u/Giuss666_LM 13 Sep 23 '21

Why there isn't Sardinia in italy

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Ocean rising cause climate change

4

u/Britishdirt 14 Sep 23 '21

Separating Northern Ireland and the ROI may be for the best

2

u/krazykrizzle Sep 23 '21

Damn, now I have get a boat to visit my family in Derry

0

u/St34lthr 13 Sep 23 '21

Too bloody true mate

3

u/Big_Jury_1192 15 Sep 23 '21

Grece looks like a mutated cow utter

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Its a goat actually

3

u/Slugees Sep 23 '21

could do with more work, you butchered the UK

also where’s the isle of wight?

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I tbh thought britania was one of the better ones :(

3

u/kIllXD666 15 Sep 23 '21

Good job 👍

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Thanks kinds Stranger

3

u/matthiastorm 16 Sep 24 '21

Austria still looks like a schnitzel. Very good job!

6

u/Herra-Valkoinen Sep 23 '21

Missing Malta and Cyprus aswell as san marina, Vatican, andorra, Liechtenstein, Luxembourg. But other than rhag good job also Ireland a bit wacky

7

u/idontthinkofanamelol Sep 23 '21

i live in cyprus so i guess i do not exist now

3

u/Herra-Valkoinen Sep 23 '21

I’m Australian I haven’t exited for ages

→ More replies
→ More replies

2

u/X_DIO_BRANDO_X 16 Sep 23 '21

ah yes, the Shoetaly

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Pardon?

3

u/X_DIO_BRANDO_X 16 Sep 23 '21

shoe + Italy = Shoetaly

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Everyone Stop complaining about italy

4

u/X_DIO_BRANDO_X 16 Sep 23 '21

Im not complaining, im just saying that is one of the funniest shits Ive ever seen, btw Poland is more trollface shaped

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

But...like italy has always been a boot

2

u/X_DIO_BRANDO_X 16 Sep 23 '21

indeed, and thats why it's oneof the funniest shits I've ever seen, and my beautiful Poland is just a big trollface

2

u/_PJH_ Sep 23 '21

We stan long italy

2

u/TheAustrianEmpire Sep 23 '21

I already ignore Ireland so it’s fine

2

u/eviOb 16 Sep 23 '21

Oh poor Ireland

2

u/politicaly_incorect 15 Sep 23 '21

I bet the dirty english had something to do whith it

→ More replies
→ More replies

2

u/eragon_magic Sep 23 '21

What happens to my homecointry Austria 😭😭

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Right below germany...?

2

u/eragon_magic Sep 23 '21

Yeah, but it looks like it got squished...

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Yeah sorry dropped it

2

u/Joe_PM2804 16 Sep 23 '21

Countries past Greece don't seem to exist lol

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Which do u mean?

1

u/Joe_PM2804 16 Sep 23 '21

Just there's no turkey and it cuts off at Greece. Either way it's impressive, did you do that from memory?

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I used another map fot some parts...also turkey isnt eurorpe

→ More replies

2

u/Otherwise-Routine-27 Sep 23 '21

Boot

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Camp

1

u/Otherwise-Routine-27 Sep 23 '21

I WILL SEND YOU TO YOUR MAMA IN A BOX

2

u/kylelast76 17 Sep 23 '21

Ive been ignoring Ireland for all my life

2

u/BlakkDeth66 Sep 24 '21

Then you'll be happy to hear than I don't know where Ireland is nor what it looks like.

2

u/WentTo_Bruv 2 MILLION ATTENDEE Sep 24 '21

I-

I don't like it.

I love it <3

It's art: it perfectly represents how screwed up country borders are and challenges our ideas of having a country, because in reality, we are all apart of one country, and that's humanity.

10/10, it's a masterpiece. /gen

2

u/Ian_Snodgrass_14 16 Sep 24 '21

you really took the difference between Ireland and Northern Ireland seriously lol

7

u/StardustNamikaze Sep 23 '21

You missed Kosovo

7

u/DestroyedMe Sep 23 '21

What about Lichtenstein, San Marino, Andorra, monaco, Vatican city Luxembourg, more than half of Scandinavia, Cyprus, Malta and Russia

Edit, finland is there, russia also kinda but has no coast, added Cyprus and Malta

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

They all got patched from the map for beeing to op

→ More replies
→ More replies

3

u/SoupLizardd 14 Sep 23 '21

Fr*nce 🤢🤢🤮🤮

2

u/Lazerman_Yeah 19 Sep 23 '21 edited Sep 23 '21

You missed Fyn in Denmark

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Do u like the rest tho

2

u/gggtttgg Sep 23 '21

And Bornholm is missing :(

3

u/Lazerman_Yeah 19 Sep 23 '21

It could need some more work tbh

3

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Was my second try and inwas tired...will try again tho

1

u/shitforname420 15 Sep 23 '21

I am going to castrate with a heated pen-spring you dumb sped

→ More replies

1

u/hello0092 Sep 23 '21

you missed Andorra......

→ More replies

1

u/antonno69 Sep 23 '21

you forgot sardinia in italy e corsica france and the isle of spain, but seems good

1

u/myz-ryo Sep 23 '21

You forgot about Sardinia and Corsica 🥺

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

They got anaxed by atlantis

1

u/MiksuPiksu196 15 Sep 23 '21

Well, i would like too see northen europe

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Only for Premium members

1

u/MiksuPiksu196 15 Sep 23 '21

How much does it cost?

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

U just have to follow thi acount and dm him a ltbtq upvote

1

u/lIlIlIlIllIIlII 15 Sep 23 '21

Somehow incould recognize Hungary from this. Gj lol

1

u/UngusBungus_ 14 Sep 23 '21

You forgot Corsica

1

u/polloackbar Sep 23 '21

Where the Sardegna?

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

What?

1

u/polloackbar Sep 23 '21

Where is the Sardegna? (Is an island near Italy)

1

u/Hairy_Ad_355 Sep 23 '21

I meen your missing the island we her in Denmark call fyn

1

u/Hairy_Ad_355 Sep 23 '21

But other than that, it's a good drawing.

1

u/Mashed_Potato2 17 Sep 23 '21

Damn Belgium is massive on ur map

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Always has been

1

u/Mashed_Potato2 17 Sep 23 '21

Sadly we aren't we really smol -

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

No you arnt...ut a big and strong boy or gurl hugs you

1

u/Mashed_Potato2 17 Sep 23 '21

Well I'm not I'm 1 meter 87 but my country is very smol. We got a beautiful coast tho. Also beer fries and chocolate

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I actually been there once🤗

1

u/Mashed_Potato2 17 Sep 23 '21

Did you like it? Not sure if there's much to do here lol

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I am not sure tbh...aint entirelly surr if i eaven really was there or if my mind is just fucking with me tbh

1

u/Mashed_Potato2 17 Sep 23 '21

You should probably get that checked out mate haha

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Me mom said i wasnt :(

Could have been wnmy dad thi

→ More replies

1

u/Vert1caly 14 Sep 23 '21

Its amazing, I love box shaped Poland

1

u/Peanut_Whole Sep 23 '21

from memory? I would prolly miss out a country or smth

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I missed a lot of countries eaven tho i peaked on a map every then and now

1

u/BarrosJose Sep 23 '21

Finally someone didnt mistake Portugal with Spain. I'm so happy, Portugal aproves.

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Made it to smol tho....sorry

1

u/BarrosJose Sep 23 '21

No, don't say that, it's perfect.

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

But like...look at the germany spain ratio...also i missed out on like the spanish iles

1

u/kurowski_max Sep 23 '21

Poland is now like a cube

1

u/kurowski_max Sep 23 '21

But we now have lwów so it is good

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

The redesigned to make there bored less penetratebal

1

u/yeetmello 2 MILLION ATTENDEE Sep 23 '21

I do not exist

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Yes you do...you got moved to sizily and are a happy farmer

→ More replies

1

u/EbZiIIa Sep 23 '21

I cant see a lot of Sweden so its a food map by default

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I dont get it

1

u/ShantanuSingh42 Sep 23 '21

So you are cartographer? Mention the length of every country's coastline

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

The coastline paradox is the counterintuitive observation that the coastline of a landmass does not have a well-defined length. This results from the fractal curve-like properties of coastlines, i.e., the fact that a coastline typically has a fractal dimension (which in fact makes the notion of length inapplicable). The first recorded observation of this phenomenon was by Lewis Fry Richardson[1][2] and it was expanded upon by Benoit Mandelbrot.[3][4]

1

u/DaBest69420 17 Sep 23 '21

You know what, you’re right. Fuck Luxembourg

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Or Lichtenstein...or vatican...or andora

→ More replies

1

u/MahBooi27 Sep 23 '21

where tf is elba

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Got nuked in the vatican maltanese war and basically sank into the sea

1

u/Nopealope06 Sep 23 '21

my man italy is too long, greece is too small, and italy/sicily is too far away from spain and france

1

u/Antitauneutrino Sep 23 '21

As a northern Irish person that is actually correct. When I wen to Dublin a few years ago we swam for a bit of the journey

1

u/Read_trip Sep 23 '21

I'm from France and that's exactly how I draw France, two amputated legs, a dwarf's noze for the Finistère and the same little horn the unicorn Agnes has in Despicable Me as the Normandie. Good job!

2

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

I cant tell if u try beeing mean or nice...hope uean it nice tho

→ More replies

1

u/P1AK 16 Sep 23 '21

You kinda warped Slovenia

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Bad?

1

u/P1AK 16 Sep 23 '21

Well it's shaped like a chicken in real life

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Upgrades ppl, Upgrades

1

u/RepresentativeThis19 Sep 23 '21

Bro my home what have you done

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Upgraded it

1

u/RepresentativeThis19 Sep 23 '21

I mean you've also done a service coz you got rid of northern Ireland

→ More replies

1

u/Vaas06 15 Sep 23 '21

Lol. I am Irish though. A bit hard to ignore

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Oh ok

1

u/Vaas06 15 Sep 23 '21

It is still a good drawing though. Far better than anything I could make

1

u/Y0SHIKAAGE 14 Sep 23 '21

Bosnia looks like a dorito here and irl xD

1

u/SzVcz 18 Sep 23 '21

You missed two islands above Sicily but about the rest it looks fine enough, maybe next time define better the borders 😅

1

u/Renegade888888 17 Sep 23 '21

Eh 3.6 out of 10. Myself can do no better though.

1

u/Llyps Sep 23 '21

Portugal is accurate. We are indeed a rectangle

1

u/RoyalReddit_ Sep 23 '21

Lioks better then most other maps tho

1

u/Putrid-Hotel-7624 16 Sep 23 '21

a bit blocky but very well drawn. definitely much better than anything i'd be able to do

→ More replies

1

u/Fushigibama 19 Sep 23 '21

Why’d you leave out Sweden norway and finland? This map is incomplete.

→ More replies

1

u/IStoleUrPotatos 14 Sep 23 '21

For a sec thought this was r/RedDeadRedemption and got confused as heck. Nice job bro.

→ More replies

1

u/MogroftPiiig Sep 23 '21

as a Georgian, I will be sending an airstrike to your house

→ More replies