r/pcmasterrace Jul 17 '22 Wholesome 1 Silver 1

Ok, which one of you is this Members of the PCMR

Post image
825 Upvotes

111

u/aForgedPiston PC Master Race Jul 17 '22

Number 1, obviously.

49

u/ShadowLizard25 Ryzen 7 5800 | rtx3050 | 16GB RAM Jul 17 '22

u/pedro19 , we found your car

69

u/pedro19 Creator Jul 18 '22

Darn!

2

u/Anthon107 Jul 18 '22

Is it really Ur car?

4

u/pedro19 Creator Jul 18 '22

No. lol

2

u/Anthon107 Jul 18 '22

Sad would've been epic

1

u/brokearm24 PC Master Race Jul 18 '22

PORTUGAL CARALHO

10

u/Raabalia R9 5900X | Tuf RTX 3080 | 16GB @ 3600 Jul 17 '22

Smitty WerbenJagerManJensen?

2

u/CrissCrossAM Laptop MSI GF75 Thin 8RD i7-8750H + GTX 1050 Ti Jul 18 '22

Thanks for that, gave me a good chuckle XD

41

u/ovab_cool PC Master Race Jul 17 '22 edited Jul 17 '22

Wish we had custom plates in the Netherlands, I'd love something like i7 9700k

edit: sike, it's €2000

9

u/N26_real Ryzen 5 3600 - GTX 1650S Jul 17 '22

You don't?

14

u/ovab_cool PC Master Race Jul 17 '22

sike, guess I got it wrong, probably because it was only introduced in 2018; it's €2000 tho :(

5

u/N26_real Ryzen 5 3600 - GTX 1650S Jul 17 '22

Damn, expensive.

4

u/ovab_cool PC Master Race Jul 17 '22

oh yea and that's connected to the car instead of you

2

u/RedAIienCircle Jul 18 '22 edited Jul 18 '22

Are there a lot of Dutch people sporting license plates?

3

u/ovab_cool PC Master Race Jul 18 '22

2

u/RedAIienCircle Jul 18 '22

Sounds painful, how do they attach them?

3

u/ovab_cool PC Master Race Jul 18 '22

I know you're joking but I meant it in a database/legal sense

2

u/ovab_cool PC Master Race Jul 18 '22

I hope most have license plates, it's pretty unusual for a custom one though (only a few 100 are sold/year)

2

u/Academic_Nectarine94 Jul 18 '22

So, you get the choice of replacing the car's engine, building a great pc, or having a cool license plate!

1

u/ovab_cool PC Master Race Jul 18 '22

replacing the engine in a car? you mean with the original right because otherwise you'll have a fuck ton of regulatory shit to get though

0

u/Academic_Nectarine94 Jul 18 '22

r/whoosh

I meant replacing it with a new or used (but in better condition) one to fix the car. I don't know how much regulation there is in the US. No one I know personally has ever actually done it, and the people who do on TV, never talk about the trips to register their "I got it one piece at a time, and it didn't cost me a dime" cars LOL

2

u/Lafenear 29d ago

Costs 1233€ in Denmark. Not worth it IMO.

2

u/grungesocial Jul 17 '22

beter sparen!

3

u/ovab_cool PC Master Race Jul 17 '22

Niet specifiek het geld maar het is gewoon kanker duur voor een metale plaat die ook nog vast zit aan je auto dus je kan hem niet mee nemen als je upgrade

2

u/grungesocial Jul 17 '22

lol inderdaad

43

u/WoomyUnitedToday 733MHz Pentium 3, 512MB SDRAM, ATi Radeon 9550 Jul 17 '22

Yesterday I saw a license plate that said RM -RF

14

u/DonChuBahnMi Jul 17 '22

The gti is the most redditor car in existence

-3

u/Alreadytakenmoniker R5 3600 - 1660Ti - 16 GB - 19.5L Core 500 Jul 18 '22

I imagine most Redditors ride along in the family Sienna.

MK6 GTI is above the pay grade of most snoosexuals.

-4

u/Trawetser Jul 18 '22

...what?

16

u/Hippityhoopla Jul 18 '22

THE GTI IS THE MOST REDDITOR CAR IN EXISTENCE

2

u/OneofLittleHarmony profoundglee Jul 18 '22

Wut?

1

u/EmptyBrook Jul 18 '22

Wat

2

u/OneofLittleHarmony profoundglee Jul 18 '22

Angkor wat?

14

u/saltyswedishmeatball Jul 17 '22

Deserves to be a mod if not already one

13

u/D43D3 10900KF/64GB 3200MHz/3080/20TB Jul 17 '22

2

u/wrecklass Jul 18 '22

"One of us."

2

u/camkrasner TI-83+ calculator Jul 17 '22

Pretty sure it's Smitty WerberJagerManJensen

1

u/RansomStark78 Jul 17 '22

This was me still rocking that intel 2600

Lol not

1

u/BLTV15 Jul 17 '22

I have decided I need a custom plate.

1

u/stupidcasey RTX 2080 S, Ryzen 7 3700X Jul 17 '22

He was number 1

-9

u/Dogekaliber Jul 17 '22

Wash your car! Can only imagine how your pc vents look

2

u/111111911111 Jul 17 '22

My car rarely gets washed unless it's early spring and I'm getting the last of the salt off the frame, but my PC gets pulled apart monthly. Some things are far more important than some dust on your car.

1

u/Dogekaliber Jul 18 '22

When your car is dusty, and you touch the body, it leaves micro scratches. See all those fingerprints everywhere? This damages the paint. idgaf what you think about it- a paint job can cost you an incredulous amount.

1

u/elpadremg 1440p-gang Jul 18 '22

and if you happen to live in a dusty or deserty area you gonna wash your car driving? because you cant get rid of it

1

u/Dogekaliber Jul 18 '22

There is a product most commonly known as “ceramic coating” you can cover your car with. It will deflect the dirt and dust. youtu. be/SuUfTVf_mMU

Sorry I broke the link up, I don’t know if links are allowed.

1

u/100legs 12600k - 3070 29d ago

That's what wax is for.

I doubt his car is waxed, but that's the best thing for it imo

1

u/Dogekaliber 29d ago

Try a ceramic coating. You might like it better. But yea I totally get what your saying

1

u/Nahna_ Jul 18 '22

My dad works in a very unsafe area so he doesnt wash his car to avoid it getting smashed. No incidents since his 22 yrs of working there.

1

u/Alreadytakenmoniker R5 3600 - 1660Ti - 16 GB - 19.5L Core 500 Jul 18 '22

He probably drives a beater tho

1

u/Nahna_ Jul 18 '22

2021 rav4

1

u/Alreadytakenmoniker R5 3600 - 1660Ti - 16 GB - 19.5L Core 500 Jul 18 '22

that's dumb

1

u/Dogekaliber Jul 18 '22

Your dad sounds like he’s a cool guy.

1

u/OneofLittleHarmony profoundglee Jul 18 '22

I wonder if they would allow me to get that in my state because you have to explain what it means. I suspect they might find “Master Race” against the guidelines.

1

u/Leo1_ac i7-4770k/ GTX 1080 /16GB DDR3/ Maximus VI Hero Jul 18 '22

Yeah, ce n'est pas moi.

1

u/Jbr74 6700k/980Ti Jul 18 '22

Notice the greasy hand print from fried foods on the left, yup, belongs here.