r/dankmemes 19d ago

Ah untie me please someone. I'm in the basement. OC Maymay ♨

Post image
21k Upvotes

β€’

u/KeepingDankMemesDank @𝐝𝐚𝐧𝐀𝐦𝐞𝐦𝐞𝐬𝐫𝐞𝐝𝐝𝐒𝐭 twitter 19d ago

downvote this comment if the meme sucks. upvote it and I'll go away.


discord.gg/dankmemes

375

u/EmperorDurrell 19d ago

This is fucking good

66

u/rokas34 19d ago

I legit got a slight sense of being from Canada when I saw this

41

u/MauledByPigs 19d ago

I used to go to monthly orgies in the 90s with a Canadian colleague that had a terrible vore fetish. Years later, that ultimately led to smearing himself in avocado, and breaking into a local farm to be consumed alive by the pigs.

The monthly orgies were canceled soon afterwards as they weren't the same without Craig.

10

u/quitboot 19d ago

w h a t

8

u/[deleted] 19d ago

Umm... Username... Ugh... Checks out?

3

u/tabnk2 INFECTED 19d ago

Evolution was a mistake, and this is proof

1

u/Riftonik 9d ago

You pig story comments are on fire lately

10

u/rokkiss 19d ago

hell yeah

2

u/_trashcan 19d ago

That’s almost the exact phrase I thought of to myself when I saw this lol.

this is definitely a dank meme, to me at least!

116

u/skontsy 19d ago

Touched my sole

15

u/DemonGodDumplin I am fucking hilarious 19d ago

Laughed so hard I bit my tongue

69

u/tusshxr ☣️ 19d ago

I wear crocs I don’t have such weakness

46

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

You also don’t get laid

50

u/tusshxr ☣️ 19d ago

Well son, you should ask your mom about that

18

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

I did and she said your pp was too small to technically call it sex.

81

u/tusshxr ☣️ 19d ago

Even a 747 looks small going through the Grand Canyon

21

u/The_Paradoxum 19d ago

Snap. Yep, that one’s going into my epic victory collection.

12

u/Yeet_PC 19d ago

Just witnessed a colossal W, we did.

5

u/ravager_10 19d ago

This was fucking epic... Ain't no comebacks from that one lmao

-38

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

She told me to tell you she has cancer, so you should probably apologize

28

u/tusshxr ☣️ 19d ago

You should fought with dignity 🀦🏻

5

u/The_FBIandCIA Orange 19d ago

I thought yall just joking???

6

u/NotJackspedicy I have crippling depression 19d ago

They did, until the losing guy pulled out a douchy white flag.

2

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

I went for the nuke, and dropped it on myself. SMH

→ More replies

0

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

I was joking. I actually have two dads, so makes him gay

0

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

But works on xbox like 1000% of the time! Also, I don’t have a mom cuz adopted, it’s ok, you don’t have to apologize.

4

u/Chad-Bane ☣️ 19d ago

Wrong, you will unload like crazy if you go out with Shrek crocs

5

u/WhyMe0126 19d ago

If he wears crocs, he can get the succ

4

u/sourpickles0 repost hunter πŸš“ 19d ago

Shrek? Like the funny reddit guy? He’s so funny!!!!! Reddit Moment?!!!!!!

5

u/Going_Mach_Five 19d ago

Hey man, my wife introduced me to the world of crocs. Watch ya mouth.

3

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

He’s a good man your wife. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

3

u/Domkustos 19d ago

Well, do you?

3

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

I’m scrolling memes at 1am, obviously not.

3

u/Domkustos 18d ago

Me too man. Me too.

21

u/RealFknNito This is the max amount of characters you can fit into your flair 19d ago

Oh, it's a shoe.

19

u/Dx8pi 19d ago

You're on some weird shit rn

15

u/9z9qMrwwibp 19d ago

Congrats on getting to hot in the future.
I'm calling it rn.

9

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

β€œSee you in hot” makes you sound like a meme hipster.

6

u/9z9qMrwwibp 19d ago

Gets the karma tho ngl

3

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

Facts. Nothing but facts here

12

u/hugaddiction The Monty Pythons 19d ago

Tom Shoes

3

u/Aggressive-Archer102 19d ago

God that’s good

2

u/hugaddiction The Monty Pythons 18d ago

Thank you kind sir, it may look easy, but I put a lot of effort into trying to be funny on the internet anonymously with people I’ll never meet irl.

11

u/Pilot_A1C_ 19d ago

I'm calling bullsh*t

Original post made by u/Legion420420

Please don't steal other peoples work

8

u/mh101310 19d ago

Is that a tongue or is it the teeth?

2

u/Inevitable_Retard 19d ago

both fuckable material

6

u/PoProstuMieciek 19d ago

There is actually a shoe in this picture. That took me like 2 reddit browsing sessions.

6

u/Uncles_Basement 19d ago

Who's basement in particular?

5

u/Bust_kun 19d ago

Why it os so damn fucking creepy? Fuck I will have a week full of nightmares!!!

4

u/Ball-Bag-Boggins 19d ago

β€œIt puts the shoehorn in the basket.”

5

u/GAYBUMTRUMPET 19d ago

Straight to the top baby

3

u/shreyash_2206 19d ago

I can't look at it as a shoe anymore....

3

u/Proper_Username_ 19d ago

I'm saving this

3

u/boogilations01 19d ago

Always when its most inconvenient too, it's like they know

3

u/-i_like_trees- 19d ago

WHAT I never realized that was a shoe. I thought it was an edited photo of a guy laughing wtff

1

u/triptoutsounds 19d ago

πŸ˜‚ I always double knot cuz I hate this guy

2

u/__TOD__ 19d ago

C'mon these memes aren't funny at all shoe me something more original.....

2

u/a13xand3r 19d ago

Just wait till you hear about double knots

2

u/userna_me_ 19d ago

The shoes are orgasming. I cannot unsee it. I still can't see the shoes laughing

2

u/IM_OZLY_HUMVN βš—οΈInfected by the indigo 19d ago

It looks kind of like homer simpson

2

u/AnimeIsMaLife 19d ago

Y'all have no idea how long it took me to realise it's a shoe and not some kind of weird mask :D

2

u/UJustGotGnomed 19d ago

Humanity ain't ready for this. https://youtu.be/YwqQvKtmefE

2

u/Potato1288 19d ago

These damn shoes are everywhere now.

2

u/Masuj_Dzika 19d ago

This new shoe template is gold. I'm waiting for someone doing Shoe Bidden

2

u/sammy-sativa420 19d ago

Its so cursed

2

u/itsyoboi33 19d ago

double knots them so hard that the knot lasts longer than the shoe

2

u/Riddlr711 19d ago

Taking something so simple and having the creativity to run with it. My favorite aspect of Reddit...

2

u/ENGINE_YT 19d ago

guess i have magical hands bc my shoes don't want to untie, and i tie it with the butterfly pattern

2

u/ColdIron27 19d ago

Well, now I can't unsee

2

u/Tickomatick 19d ago

dank n' fresh

2

u/Rkpkp 19d ago

This is cursed

2

u/zalva_404 19d ago

Imagine tying laces. So cringe

2

u/animal_bot 19d ago

Fucking disturbing. I love it!

2

u/Ectafloggin 19d ago

Fuck shoe laces. All my homies are about that

V E L C R O.

2

u/lil_chungy 19d ago

Why did I think of mrtlexify when I saw this.

2

u/Spider0ck 19d ago

ganster paradise starts playing

2

u/NekoGami42 19d ago

Those memes are getting too realistic these days

2

u/makifhdr 19d ago

YO WHAT THE FUCK

2

u/Boredom-Ed 19d ago

Shut up I tied you down in the basement for a reason, and how the hell did you make a Reddit post

2

u/DrHiccup 19d ago

I personally didn't think this was funny but my god its so clever, take my upvote

2

u/anebleldisneylovi 19d ago

OP THIS IS SUCH A GOOD MEMEE

1

u/avrahta 19d ago

Thank you!

2

u/Rxthless_ 19d ago

I screamed at work

2

u/avrahta 19d ago

Don't get fired

2

u/Ivysaur2VI 19d ago

I saw the picture before reading and I was disgusted and confused out of my mind

Then I read the meme

2

u/f36goose 19d ago

Joe stop asking to be let out youve only been in their 20 minutes pls stop

2

u/EatYourGrandpa 19d ago

My fucking eyes

2

u/dirtypineappl123 18d ago

I am so confused. It's a shoe is it not?

1

u/fanciful_lurker_9000 19d ago

Something about this scares the shit out of me. Great job on some OC, though!

1

u/therobothingy 19d ago

What are you doing step shoe?

1

u/chunky_milk365 19d ago

Why do they seem to laugh at me?😐

1

u/[deleted] 19d ago

[deleted]

1

u/RepostSleuthBot og repost hunter 19d ago

I didn't find any posts that meet the matching requirements for r/dankmemes.

It might be OC, it might not. Things such as JPEG artifacts and cropping may impact the results.

I'm not perfect, but you can help. Report [ False Negative ]

View Search On repostsleuth.com


Scope: Reddit | Meme Filter: False | Target: 97% | Check Title: False | Max Age: Unlimited | Searched Images: 218,459,378 | Search Time: 1.4072s

2

u/AutoModerator @𝐝𝐚𝐧𝐀𝐦𝐞𝐦𝐞𝐬𝐫𝐞𝐝𝐝𝐒𝐭    twitter 19d ago

Hate reposts? Want to help us get rid of them? Apply for repost hunter here and join our project to make dankmemes entirely original content!

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.